2011. április 10., vasárnap

"BONTSD LE A FALAKAT " - Látomás

-írta David Stansell.

Forrás: http://www.johnthebaptisttv.com/2011/04/04/tear-down-the-walls-a-vision/

Nekem is volt látomásom 2003-ban, amely az egyházban bekövetkezendő változásról szólt.

Vörös-tégla épületet láttam. Templom épület volt. A tető elrohadt, a falban levő fa, pedig, korhadt volt. Az orvosszer erre az volt, hogy minden fát el kell távolítani az épületből. Kicserélni kellett. Nem lehetett rendbe hozni.

Nos, ez azt jelentette, hogy a téglafalakat is le kellett bontani, mert nem voltak ezek olyan állapotban, hogy a faszerkezet nélkül fennmaradtak volna. Nagyon rossz állapotban voltak.

Láttam, tehát, hogy az alapkövekig szétzúzták az épületet. Azt vártam, hogy új épületet emeljenek a régi alapra.

Isten Szelleme, viszont, így szólt: „Emeld ki az alapot. Nem elég szilárd ahhoz, hogy elbírja azt az épületet, amelyet én akarok építeni erre a telekre.”

Az épület (Mennyasszony), amelyet Isten készül felépíteni, sokkal dicsőségesebb, mint a jelen felfogásunk gondolja. Készen állunk-e, viszont, arra, hogy Ő lebontsa a mostani épületet? Ráadásul, egészen az eredeti földig bontsa le? Az emberi oldalunk a múltból származó felismerhető valamihez akar ragaszkodni. Ez aztán kovásszá válik, amely az előző élet összes szemetét visszahozza.

Aztán azt hallottam: „Kivitelező Építészmérnököt keresek, aki a tervrajz szerint épít.” Akkor azt értettem, hogy csak olyanra bízza meg az épület emelését, aki elkötelezi magát arra, hogy mindent tegyen, de semmivel kevesebbet ne, mint azt, amely a Menny trónjától származik. Mi nem vagyunk a tervező. Nem a mi dolgunk, hogy megtervezzük az épületet.

Rövidesen a látomás után, az Ap. Csel. 5-ben találtam magam. A 32. versnél az az igazság árasztott el, hogy nem működik nálunk a Szent Szellem szolgálata, mert nem engedelmeskedünk hangjának. (Jeremiás 7,22-)…

Isten készen áll arra, hogy a menyasszonya mind azzal az erővel rendelkezzen, mint amilyen Jézusé volt, mikor a földön járt (ezt mondja a Szentírás). Feltéve, ha készen állunk mi arra, hogy olyan kapcsolatunk legyen Istennel, mint milyen Jézusé volt az Atyjával.

Ha nézem az egyháztörténelmet, azt látom, hogy Isten adott igazságot az embereknek, de ők használták az eszüket, hogy hozzátegyenek az igazsághoz. Aztán, ez az új igazság halált hozott az isteni igazságnak. Hol vannak azok az emberek, akik csak a Szent Szellemtől adott egyszerű igazságoknak engedelmeskednek majd?

1 megjegyzés:

  1. Isten Szelleme, viszont, így szólt: „Emeld ki az alapot. Nem elég szilárd ahhoz, hogy elbírja azt az épületet, amelyet én akarok építeni erre a telekre.”

    1 Korinthus 3,11 "Mert más alapot senki sem vethet a meglevőn kívül, amely a Jézus Krisztus." Hogyan mondhatta a Szent Szellem, hogy nem bírja el az alap az új egyházat? Ez ellene mond Isten igéjének, nem?

    VálaszTörlés