2011. március 26., szombat

A két szél

A napokban küldte Andrew Strom ezt a régen elhangzott próféciát. Bár az amerikai egyháznak szólt, engem is bátorított, hogy tartsak ki ezekben a nehéz időkben. Úgy fordítom és közlöm, ahogyan kaptam: -

Forrás: http://www.johnthebaptisttv.com/


"ANDREW STROM: Azon gondolkodtam mostanában, hogy a „Szentség az Úrnak” mozgalma az, amire a legnagyobb szükségünk lenne ma. Úgy emlékeztem, hogy évekkel ezelőtt, egy jól-ismert prófécia használta ezt a kifejezést. Némi keresés után, megtaláltam. David Minor próféciája 1987-ből, két szélről szól, amelyet Isten majd küld. Ezt a „Szentség az Úrnak” mozgalmat, vajon, nem siklasztották ki, vagy legalább késleltették azok az 1990-es évek elején zajló események, mikor a Karizmatikus mozgalom legnagyobb része a „hamis szél” őrültségébe esett, amely mind a mai napig még tart. Van-e még idő, hogy a „Szentség az Úrnak” mozgalma történjen az egyházban? Az eredeti prófécia lent található. Mit szóltok hozzá … ?


FORDÍTSD AZ ARCOD A SZÉL FELÉ
-írta David Minor, 1987-ben.

Az ELSŐ SZÉL

Azt mondaná nektek Isten Szelleme, hogy a Szent Szellem szele fúj a földön át. Az Egyház, viszont, nem tudja teljes mértékben felismerni ezt a szelet. Ahogyan a ti nemzetetekben, az emberek neveket adnak a hurrikánoknak, ugyanúgy Nevemet adtam ennek a Szélnek. E Szél neve „Szentség az Úrnak” lesz. Az ismeret hiánya miatt, a népem közül néhányan menedéket kereshetnek e Szél elől, de ha ezt teszik, lemaradnak a munkámról. Mert ez a Szél arra küldetett, hogy minden az Én Nevemben felemelt intézményen átfújjon.

Azokban az intézményekben, ahol saját nevükkel helyettesítették az Enyémet, elesnek a Szelem rázkódásától. Azok az intézmények elesnek majd, mint a kartonpapírkunyhó a viharban. Olyan szolgálatok, amelyek nem jártak előttem egyenesen, összetörnek és elesnek. Ez az Én Szelem. Ennek okáért, úgy kísérti az embereket ez a folyamat, hogy Sátán munkájának bélyegezzék meg, de ne tévedjetek el! Ez az Én Szelem. Nem tűrhetem jelen formájában Egyházamat, nem is tolerálom többé. A szolgálatok és a szervezetek megrázkódnak és elesnek e Szél hatására, még azok sem menekülnek el, akik elbújni akarnak e szél elől.

Úgy fúj ez az életetekbe, hogy minden körülöttetek szétmorzsolódni tűnik, és így is lesz. De soha ne feledkezzetek el arról, hogy ez az Én Szelem, így szól az Úr.

A tornádó erejével jön, és pusztítani látszik, de jön az Úr szava, és azt mondja: „Fordítsd az arcod a szel felé, és hadd fújjon”. Mert csak az pusztul el, ami nem Tőlem van. Értened kell, hogy ez így szükséges.

A MÁSODIK SZÉL

Ne ijedjetek meg. Mert ezután, újból fúj a Szelem. Nem olvastatok arról, hogy a leheletem fújt a száraz csontok völgyére? Ugyanúgy fúj ez rátok is. Ez a Szél az első Széllel egyenlő erővel jön. Ennek a Szélnek is neve lesz. Ez lesz az „Isten Királysága”. Ez rendet hoz, az Én Uralmamat.

Emellett az Én Erőmet is hozza. A természetfeletti jön abban a Szélben. A világ kinevetett benneteket az első Szél pusztítása miatt, de ezentúl nem nevetnek többet. Mert ez a Szél jön erővel és hatalommal, amely szüli a természetfelettit a népem között, és az istenfélelem leszáll a nemzetre.

Népem önként követ a hatalmam napján, így szól az Úr. Az első szelemmel, amely most jött rátok, kifújom a büszkeséget, paráznaságot, kapzsiságot, versengést és féltékenységet, és ez szörnyű érzéseket kelt majd bennetek, de bizonyára olvastátok már: „Boldogok a lelki szegények, mert övék az Isten Királysága”. A Királyságomat, tehát, a lelki szegénységetekből építem fel. Nem olvastátok: „Az Isten Királysága a Szent Szellemben van”? Az én Szellemem által, tehát, létesül és megjelenik a Királyságom.

Tudomásul vegyétek azt is, hogy olyanok is lesznek, akik próbálnak e jelen szél elől elbújni, de mégis részt akarnak venni a második szél áramlatában. De még egyszer, elfújja őket. Csak azoknak, akik arccal fordultak e jelen szél felé megengedem, hogy a második szél hajtsa őket.

Vágyódtál az ébredésre és a csodák, a természetfeletti visszatérésére. Te látod majd ezt, és a nemzedéked is látja, de ez csak az Én eljárásommal jön el, így szól az Úr. Jelenlegi állapotában e nemzet egyháza nem bírja az Én erőmet. De amint fordul az Isten Szentségének a Szele felé, megtisztul és megváltozik a dicsőségem befogadására. Ez az ítélet, amely az Isten Házán kezdődött el, de ez még nem a vég. Mikor már eljött a második Szél, és az aratásomat már begyűjtötte, akkor jön el a vég."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése